Uluslararasılaştırma

ADIM ADIM İHRACAT-8 İHRACAT BEDELLERİ İLE İLGİLİ DİKKA...

2010-10-19 18:12
ADIM ADIM İHRACAT-8 İHRACAT BEDELLERİ İLE İLGİLİ DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN NOKTALAR NELERDİR ? [Detay »]

ADIM ADIM İHRACAT - 9 GÜMRÜK ÇIKIŞ İŞLEMLERİNİN AŞAMAL...

2010-10-19 18:11
ADIM ADIM İHRACAT - 9 GÜMRÜK ÇIKIŞ İŞLEMLERİNİN AŞAMALARI NELERDİR ? [Detay »]

ADIM ADIM İHRACAT-10 TARİFE NEDİR? GÜMRÜK TARİFE İSTAT...

2010-10-19 18:10
ADIM ADIM İHRACAT-10 TARİFE NEDİR? GÜMRÜK TARİFE İSTATİSTİK POZİSYONU’NUN İÇERİĞİ NEDİR ? [Detay »]

ADIM ADIM İHRACAT-11 ONAYLANMIŞ KİŞİ STATÜ BELGESİ NED...

2010-10-19 18:05
ADIM ADIM İHRACAT-11 ONAYLANMIŞ KİŞİ STATÜ BELGESİ NEDİR ? [Detay »]

Ülke, Sektör ve Şirket Bazlı Ticari Bilgi Kaynağı - Mar...

2010-10-02 12:44
Ülke, Sektör ve Şirket Bazlı Ticari Bilgi Kaynağı - Marketline Elektronik Veritabanımarketline [Detay »]

10 SORUDA DIŞ TİCARET / 1.HEDEF PAZAR SEÇİMİ

2010-09-03 11:58
HEDEF PAZAR SEÇİMİ İletişim ve ulaşım imkanlarının kolaylaşması ve sınırların öneminin azalmasıyla tüm dünya her firma için büyük bir pazar yeri haline geldi. [Detay »]

10 SORUDA DIŞ TİCARET / 2.PAZAR ARAŞTIRMASI VE PAZAR PO...

2010-09-03 11:57
PAZAR ARAŞTIRMASI VE PAZAR POTANSİYELİNİN ÖLÇÜLMESİ Bir önceki bölümde, hedef pazarınızı bulunduğunuz yerden genel olarak yapacağınız araştırmalarla nasıl seçebileceğinizi gördünüz. Ancak bu seçiminizin ne ölçüde doğru olduğunun, o pazarda ihracat yapmak için kaynak harcamaya başlamadan önce daha detaylı bilgilerle desteklenmesi gerekir. [Detay »]

10 SORUDA DIŞ TİCARET / 3 İHRAÇ ÜRÜNÜN GELİŞTİRİLMESİ

2010-09-03 11:57
İHRAÇ ÜRÜNÜNÜN GELİŞTİRİLMESİ Ürününüzü yıllar süren geliştirme çalışmaları ve müşteri ihtiyaçlarına göre adaptasyon süreçlerinden geçirdiniz. Onu üretmenin en etkin yolunu buldunuz. Pazarınızda en iyi olmaya yönelik "adaptasyon ve geliştirme" süreciniz sürekli devam etmekte... [Detay »]

10 SORUDA DIŞ TİCARET / 4. ULUSLAR ARASI KALİTE STANDAR...

2010-09-03 11:56
ULUSLARARASI KALİTE STANDARTLARI Ürününüzü müşterinize zamanında, istenen kalite ve standartlarda teslim edebiliyorsanız pek çok rakibinizi alt edebilirsiniz. [Detay »]

10 SORUDA DIŞ TİCARET / 5 . MÜŞTERİ BULMA VE İHRACAT PA...

2010-09-03 11:55
MÜSTERİ BULMA VE İHRACAT PAZARLAMASI Müşteri istek ve ihtiyaçlarına uygun bir ürün yaptınız. Peki bu yeterli olur mu? Hayır. Müşterinize ürünün orada, onun için hazır olduğunu anlatmanız gerekir. Hatta bu rekabetçi dünyada sadece anlatmak da yetmez; bağırmak gerekir. İşte bunun için satış, pazarlama, tanıtım yöntemlerini kullanmanız gerekir. Bunun için her biri birbirinden etkili, ama bir o kadar da maliyetli yüzlerce yöntem bulabiliriz. Peki bunlardan hangisini seçeceğiz? [Detay »]
Döviz Kuru
Dolar Alış
:

Dolar Satış
:

Euro Alış
:

Euro Satış
:

Bu site, en iyi 1024x768 çözünürlükte Mozilla Firefox, Internet Explorer 7 ve üzeri tarayıcılarda izlenir.


www.een.kso.org.tr Avrupa İşletmeler Ağı Konya web sitesidir. Bu web sitesinde yer alan bilgiler, sadece bilgilendirme ve yönlendirme amaçlıdır. Bu sitede sunulan bilgilerin doğruluğunu ve güncelliğini sağlamak üzere gerekli dikkat gösterilmiş olmakla birlikte, yayımlanan bilgilerde eksikler, hatalar ve güncelliğini yitirmeler olabilir.Sunulan bilgilerin doğruluğunu ve güncelliğini sağlamak üzere her türlü çaba gösterilmiş olmasına karşın, bu bilgilere dayanarak herhangi bir girişimde bulunulmadan önce gerekli teknik destek alınmalıdır.  Bu web sitesi, mali, hukuki vb. diğer konularda alınabilecek profesyonel danışmanlık hizmeti yerine kullanılmamalıdır. Avrupa İşletmeler Ağı Konya & Konya Sanayi Odası bu bilgilerdeki herhangi bir hata veya eksiklik veya bu bilgilerin kullanılması sonucunda doğacak sonuçlardan sorumlu değildir.
Avrupa İşletmeler Ağı Konya & Konya Sanayi Odası tarafından hazırlanıp bu sitede yayınlanan bilgiler, web sitesi kaynak gösterilmek kaydı ile yayınlanabilir.