Duyurular

FUARLARA KATILIM ve BAŞARILI OLMA EĞİTİMİ-28 Kasım 2013...

2013-11-20 09:00

FUARLARA KATILIM ve BAŞARILI OLMA EĞİTİMİ-28 Kasım 2013-Perşembe


ULUSLARARASI FUARLARA KATILIM ve

İHTİSAS FUARLARINDA BAŞARILI OLMA EĞİTİMİ

28 KASIM PERŞEMBE 2013 SAAT:09:00-17:00  

KONYA SANAYİ ODASI- KONFERANS SALONU

Eğitmen : Hakan Ömer GiderEğitimin AmacıTicaret  fuarları ve  sergileriülke,ürün/hizmet,  firma  imajının tesisi, yeni ürün veya  hizmetin tanıtımıpiyasaya yerleştirilmesi, ürün ve fiyat kalitesinin test edilmesi, alıcı taleplerinin/tepkilerinin değerlendirilmesi, rakip firmaların, ürün/hizmet ve stratejilerinin, rekabetin izlenmesi, hedef kitle veri tabanı oluşturulması, yeni temasların kurulması, mevcutların geliştirilmesi, acenta/dağıtım ağının genişletilmesi, doğrudan satış yapılması, satışların geliştirilmesi gibi kısa bir zaman diliminde firmaların pazarlama hedeflerinin gerçekleşmesine zemin hazırlamaktadırBu nedenlerle “Yurt Dışı Fuarlara Katılım” eğitiminin amacı yukarıda belirtilen  konularda bilgi sahibi olunmasıdır.

                 I.            FUARLARA KATILMA NEDENLERİ,

   Ticari Nedenler,Sosyal Nedenler

                 II.           FUARDA BAŞARILI OLMANIN ANAHTAR

                İmaj,Başarılı Tanıtım,Fuar sonrası çalışmalar

                III.           TİCARİ FUARLAR VE SERGİLER

               Genel Ticaret Fuarları,İhtisas Fuarları,Tüketici Fuarları,Sanal Fuarlar,Expo-Dünya Fuarları

                IV.           FUAR SEÇİMİNDE GÖZ ÖNÜNDE BULANDIRILMASI GEREKENLER

  1. Ziyaretçi Profili, sayısı, Bağlantı imkanları (Fuarın Sadece Profesyonellere Açık Olup Olmadığı)
  2. Fuar Planı, Tahsis Edilen Stand Konumunun Firma Ve Ürünlerin Tanıtımı İçin Uygunluğu
  3. Fuarın Önceki Yıllardaki Özet Sonuç Raporları
  4. Bu Fuara Daha Önce Katılan Firmaların Görüşleri
  5. Bu Pazar Ürün/Hizmetler İçin Önemli Bir Pazar Mıdır?

               V.            İHRACATÇI FUARA NASIL HAZIRLANIR

 Ziyaretçilerin Tespiti,Basınla İlişkiler,Fuarlarda Kullanılacak Basılı Malzeme

               VI.           FUARDA TANITIM ETKİN OLARAK NASIL YAPILIR

               Basılı malzemenin Postalanması,Kişisel Temaslar,Basınla İlişkiler,Reklam Kampanyaları

              VII.           STANT TASARIMI VE İNŞASI

              Tasarım,Stant araç-gereçleri,Stant kurulumu ve sergileneceklerin yerleştirilmesi,İkram malzemeleri

              VIII.          STANT YÖNETİMİ VE TAKİBİ

              Ziyaretçilerle İlgilenme,Firma Temsilcilerinin Görevleri,İş Takibi

               IX.           FUAR MALİYETİ

Hazırlıklar,Sergilenecekler, ambalaj, nakliye, gümrükleme,Stant inşa ve kirası ile stantta kullanılacak su, elektrik, hava ve ikram malzemesi,Personel harcırah, yol, yeme içme ve kalma

               X.            FUARDA SATIŞ

Fuar sırasında satış,Fuarda alınan siparişlerle satış,Fuar sonrası yapılacak çalışmalarla satış

 PROGRAM:

09:00-12:00        Aile şirketlerine genel bir bakış ve değerlendirme         10:30-10:45        Çay/Kahve arası

12:00-13:00        Aile şirketlerinde liderlik devri ve haleflik planlaması    14:30-14:45        Çay/Kahve arası

14:00-17:00        Örnek aile anayasası taslağı ve aile anayasası hazırlanırken dikkat edilecek noktalar

Program Görevlisi : Rasim Çelik- Görkem Gündoğar  Tel: (0.332) 2510670 / Dhl: 154 , 157

===============================================================

28 Kasım Perşembe 09:00 - 17:00 ULUSLARARASI FUARLARA KATILIM ve BAŞARILI OLMA Eğitimi

Firma Ünvanı  :..............................................................................................................................................................

Katılımcı / ların Adı ve Soyadı:.......................................................................................................................................

İş Tel        : ......................................................................................................................................................................

E-posta adresi     :............................................................................................................................................................

Bu formun doldurularak en geç 27 Kasım 2013 Çarşamba  17:00 'e kadar tercihen  eenkayit@kso.org.tr e-posta adresine veya (0332) 251 4499 no'lu faksa iletilmesi rica olunur.

Döviz Kuru
Dolar Alış
:

Dolar Satış
:

Euro Alış
:

Euro Satış
:

Bu site, en iyi 1024x768 çözünürlükte Mozilla Firefox, Internet Explorer 7 ve üzeri tarayıcılarda izlenir.


www.een.kso.org.tr Avrupa İşletmeler Ağı Konya web sitesidir. Bu web sitesinde yer alan bilgiler, sadece bilgilendirme ve yönlendirme amaçlıdır. Bu sitede sunulan bilgilerin doğruluğunu ve güncelliğini sağlamak üzere gerekli dikkat gösterilmiş olmakla birlikte, yayımlanan bilgilerde eksikler, hatalar ve güncelliğini yitirmeler olabilir.Sunulan bilgilerin doğruluğunu ve güncelliğini sağlamak üzere her türlü çaba gösterilmiş olmasına karşın, bu bilgilere dayanarak herhangi bir girişimde bulunulmadan önce gerekli teknik destek alınmalıdır.  Bu web sitesi, mali, hukuki vb. diğer konularda alınabilecek profesyonel danışmanlık hizmeti yerine kullanılmamalıdır. Avrupa İşletmeler Ağı Konya & Konya Sanayi Odası bu bilgilerdeki herhangi bir hata veya eksiklik veya bu bilgilerin kullanılması sonucunda doğacak sonuçlardan sorumlu değildir.
Avrupa İşletmeler Ağı Konya & Konya Sanayi Odası tarafından hazırlanıp bu sitede yayınlanan bilgiler, web sitesi kaynak gösterilmek kaydı ile yayınlanabilir.